New Old Media - Katarzyna Uziembło

[vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]W ramach każdej promocji można było wygrać atrakcyjne nagrody w zamian za dokonanie większych zakupów w określonym czasie.
Akcja odbywała się cyklicznie i była skierowana do klientów określonych sieci handlowych np. Selgros.[/vc_column_text][vc_column_text]Każdy cykl promocji miał indywidualną szatę graficzną, mechanizm zgłaszania zakupu przez klienta oraz nagrody.
W przypadku niektórych z promocji użytkownicy mieli możliwość założenia konta na stronie i zamówienia nagród za jej pomocą więcej niż raz.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”616″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”top-to-bottom”][vc_single_image image=”614″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”top-to-bottom”][vc_single_image image=”617″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”top-to-bottom”][/vc_column][/vc_row]