[vc_row][vc_column width=”1/2″]
Info
[vc_column_text]Klient postawił przed nami trudne zadanie – zaktywizowanie w Internecie w 2013 roku pań powyżej 40 roku życia.Zdecydowaliśmy się na partnerstwo z Polki.pl, w zamian za serię artykułów eksperckich, konkursów i reklam odnoszących użytkowniczki do naszego serwisu miedzynami.kobieta.pl[/vc_column_text][vc_column_text]Idea była prosta – kobiety gadają i wymieniają się rekomendacjami kosmetyków codziennie! My postawiliśmy na wielopokoleniowość. Wybór padł więc na system „lojalnościowy”, w którym wymienia się zakupy na punkty.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″]
Zasady gry
[vc_column_text]Żeby zdobyć minimalną liczbę punktów, na stronie należało zarejestrować paragon.Dodatkowe punkty można było zdobyć pisząc recenzje kosmetyku i dzieląc się tą recenzją za pośrednictwem poczty email lub mediów społecznościowych.
Założony wynik zgłoszeń do akcji został osiągnięty![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”620″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”top-to-bottom”][vc_single_image image=”619″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”top-to-bottom”][/vc_column][/vc_row]