New Old Media - Katarzyna Uziembło

Info

Klient postawił przed nami trudne zadanie – zaktywizowanie w Internecie w 2013 roku pań powyżej 40 roku życia.
Zdecydowaliśmy się na partnerstwo z Polki.pl, w zamian za serię artykułów eksperckich, konkursów i reklam odnoszących użytkowniczki do naszego serwisu miedzynami.kobieta.pl

Idea była prosta – kobiety gadają i wymieniają się rekomendacjami kosmetyków codziennie! My postawiliśmy na wielopokoleniowość. Wybór padł więc na system „lojalnościowy”, w którym wymienia się zakupy na punkty.

Zasady gry

Żeby zdobyć minimalną liczbę punktów, na stronie należało zarejestrować paragon.

Dodatkowe punkty można było zdobyć pisząc recenzje kosmetyku i dzieląc się tą recenzją za pośrednictwem poczty email lub mediów społecznościowych.

Założony wynik zgłoszeń do akcji został osiągnięty!

dax_paragon
dax_moje konto