New Old Media - Katarzyna Uziembło

[vc_row][vc_column width=”1/2″]

Info

[vc_column_text]to największa loteria w historii naszego klienta.[/vc_column_text][vc_column_text]W ramach kampanii wykorzystaliśmy niecodziennie miejsca reklamowe i pobiliśmy rekord w stawianiu stron internetowych.[/vc_column_text][vc_column_text]Partnerstwo z Onet.pl, Radiem ZET i wydawnictwem WPROST.
Dedykowane konkursów dla różnych portali i wydawnictw.
Łącznie wyprodukowaliśmy dla tej promocji ponad 100 banerów reklamowych w różnych formatach. Jeden z banerów wyświetlany był na bandach podczas Finały Mistrzostw Polski na Żużlu 2013.[/vc_column_text][vc_column_text]Pierwsi wyświetliliśmy animację na bankomatach. Dzięki temu kampania zyskała odbiorców z mniejszych miejscowości.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″]

Zasady gry

[vc_column_text]Żeby wziąć udział w loterii należało kupić wafel i przepisać kod ze stickera na stronie internetowej. System automatycznie sprawdzał czy wpisujesz poprawny kod i możesz wziąć udział w zabawie oraz rejestrował go.[/vc_column_text][vc_column_text]Co kilka dni odbywały się losowania laureatów i laureatów rezerwowych, łącznie 54 za pomocą specjalnie do tego przygotowanego przez nas programu, który wybierał losowy rekord z bazy wśród zarejestrowanych w danym czasie.

Efekt – 120 % założonego wyniku, czyli pełen sukces![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”500″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”top-to-bottom”][vc_single_image image=”498″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”top-to-bottom”][vc_single_image image=”508″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”top-to-bottom”][vc_single_image image=”501″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”top-to-bottom”][/vc_column][/vc_row]