New Old Media - Katarzyna Uziembło

Info

to największa loteria w historii naszego klienta.

W ramach kampanii wykorzystaliśmy niecodziennie miejsca reklamowe i pobiliśmy rekord w stawianiu stron internetowych.

Partnerstwo z Onet.pl, Radiem ZET i wydawnictwem WPROST.
Dedykowane konkursów dla różnych portali i wydawnictw.
Łącznie wyprodukowaliśmy dla tej promocji ponad 100 banerów reklamowych w różnych formatach. Jeden z banerów wyświetlany był na bandach podczas Finały Mistrzostw Polski na Żużlu 2013.

Pierwsi wyświetliliśmy animację na bankomatach. Dzięki temu kampania zyskała odbiorców z mniejszych miejscowości.

Zasady gry

Żeby wziąć udział w loterii należało kupić wafel i przepisać kod ze stickera na stronie internetowej. System automatycznie sprawdzał czy wpisujesz poprawny kod i możesz wziąć udział w zabawie oraz rejestrował go.

Co kilka dni odbywały się losowania laureatów i laureatów rezerwowych, łącznie 54 za pomocą specjalnie do tego przygotowanego przez nas programu, który wybierał losowy rekord z bazy wśród zarejestrowanych w danym czasie.

Efekt – 120 % założonego wyniku, czyli pełen sukces!

zlos_sie
zasady_z_form
wzyciezcy
zloto