New Old Media - Katarzyna Uziembło

[vc_row][vc_column width=”1/2″]

Info

[vc_column_text]Naszym zadaniem było stworzenie identyfikacji wizualnej dla wydarzenia i zaangażowanie fanów serialu w Internecie.

Do promocji w Internecie wykorzystaliśmy fanpage serialu na Facebooku.
Fani przed oficjalną galą mogli wyrażać w dowolnej formie jak celebrują to wydarzenie publikując prace w Internecie z dedykowanym hasztagiem. Na prace tak oznaczone można było głosować w aplikacji na Facebooku. Najlepsi użytkownicy mieli możliwość uczestnictwa w wielkiej gali zorganizowanej z okazji tysięcznego odcinka serialu M jak Miłość.
Też tam byliśmy!

Centrum komunikacji dla wydarzenia była strona internetowa, która poza informowaniem użytkowników o wydarzeniach, udostępnianiem ekstra materiałów wideo, pozwalała też na głosowanie w plebiscycie.[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”573″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”top-to-bottom”][vc_single_image image=”612″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”top-to-bottom”][vc_single_image image=”613″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”top-to-bottom”][vc_single_image image=”611″ img_size=”full” alignment=”center” css_animation=”top-to-bottom”][/vc_column][/vc_row]